Bestellen en verzenden

Bestel-Informatie

Op Goedkoopnet.nl worden de producten gepresenteerd met teksten, fotomateriaal en eventueel filmpjes. Prijzen worden steeds duidelijk vermeld bij elk product. Alle prijzen zijn inclusief BTW.

Informatie over het annuleren, garantie of retourneren vind u met de volgende link:  Annuleren / Garantie / Retourneren


Bestellen:

Hoe bestelt u op Goedkoopnet.nl?

Het kopen van gadgets op deze site gebeurt in aantal eenvoudige stappen.

  1. U klikt bij het gewenste artikel op de  bestel knop en het product wordt automatisch in uw winkelwagen gelegd. U kunt gewoon verder winkelen of u gaat naar u winkelwagen.
  2. In uw winkelwagen kiest u voor de afrekeken knop.
  3. Indien u een nieuwe klant bij Goedkoopnet bent kunt u kiezen voor registreren of direct afrekenen. Als u zich registreert kunt u de volgende keer direct inloggen en verloopt het bestel proces gemakkelijker en sneller.
  4. Kies een factuur en afleveradres als dat afwiijkt van het adres waar u mee bent geregistreerd of als u iets voor iemand anders bestelt, selecteer de betaal methode en kies voor de bevestig bestelling knop.
  5. U wordt nu door een veilige SSL verbinding naar de door u gekozen betaalsite gebracht. Na betaling keert u automatisch weer terug bij Goedkoopnet.nl.
  6. Direct na het bestellen ontvangt u van Goedkoopnet.nl een e-mail die bevestigd dat wij uw bestelling ontvangen hebben.
  7. Zodra u betaling binnen is word de verwerking gestart. Indien voorradig word het verpakt en verstuurd. Indien het besteld moet worden gebeurt dat dezelfde dag.
  8. Een factuur die tevens uw garantiebewijs is word later per e-mail toegestuurd.

Betaalmethoden:

Op dit moment bieden wij de volgende online betalingen:


Verzenden:

De verzendkosten worden automatisch bij de totaalprijs van uw bestelling opgeteld. Zo weet U meteen welk bedrag U dient te betalen. Eenvoudig en snel.

Wanneer een pakket niet bij u of de geadresseerde afgeleverd kan worden, wordt het bij de buren aangeboden. Als het pakket ook bij de buren niet afgeleverd kan worden, wordt het de volgende dag nog een keer aangeboden. Als de geadresseerde en de buren ook bij de tweede aanbieding niet thuis zijn, dan wordt er door de medewerker van TNT Post een bericht in uw brievenbus achtergelaten. Daarop staat bij welk postkantoor of TNT Post Servicepunt u of de geadresseerde het pakket kan ophalen. Hiervoor heeft u drie weken de tijd.
Meer informatie vindt u hier: http://www.postnlpakketten.nl/klantenservice/pakket-ontvangen/

Op dit moment hebben wij 4 verschillende verzendmethodes, elk met een eigen prijs en verwachte aankomsttijd. U kiest zelf welke verzend methode u voor uw procuct(en) wenst. De tijdsduur en de eventuele kosten zijn in het keuzevak bij de verzendmethode van u keuze opgenomen.

Alle statuswijzigingen van uw bestelling en ook de track en trace link ontvangt u per e-mail.  Zorg er dus voor dat u tijdens het bestellen of registreren een juist e-mail adres opgeeft. Zorg er ook voor dat u e-mail van www.goedkoonet.nl kunt ontvangen en dat het niet in uw spam box terechtkomt.


 

payment